فعالیت‌هایی که در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت می‌شوند

آنچه از گفته‌های کارشناسان و صاحب‌نظران در عرصه تجارت مشهود است، نشان می‌دهد افرادی که در ابتدای خرید از شرکت شما ناراضی می‌شوند، اگر به شکل مناسب به شکایت آنها رسیدگی شود، این امکان را فراهم خواهد ساخت که آنها مجددا برای خرید نزد شما بازگردند‌. اهمیت دادن به نیاز‌های مشتریان مخصوصا مشکلاتی که در هنگام خرید از شما با آن مواجه خواهند شد، اکنون دیگر یک استراتژی مهم در روند کسب‌و‌کار شما به حساب نمی‌آید بلکه یک امر واجب و ضروری تلقی می‌شود‌. تصوری که مردم از یک برند در ذهن خواهند داشت به تجربه آنها از نحوه رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشتریان بستگی دارد‌.


امکاناتی که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه مدیریت خدمات مشتریان در اختیار سازمان شما قرار می‌دهد عبارتند از:

1-‌ دسته‌بندی درخواست‌ها و شکایات در قالب‌های مختلف و ارجاع آنها به یک تیم یا شخص خاص

2-‌ ارزیابی عملکرد پرسنل در ارتباط با رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشتریان

برای مطالعه مطالب اخبار مدیریت بازاریابی و فروش به سایت روزنامه فرصت امروز مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.