از تولید مصالح پیشرفته ساختمانی تا صنعتی سازی ساخت و ساز

صنعت ساختمان و ســاختمـــان‌سازی امروزه با گسترش شهرنشینی و افزایش هرچه بیشتر سطح علم و تکنولوژی به عنوان یکی از صنایع مهم و قابل پیشرفت در دنیا مورد توجه است که سرمایه‌گذاران بسیاری را در مراحل متفاوت از تولید مصالح تا ساخت‌وساز و فروش ساختمان به خود جذب می‌کند. از طرفی نیز گسترش سرمایه‌گذاری زیربنایی و اصولی در صنعت ساختمان با توجه به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش سهولت زندگی در ساختمان موجب شده انواع اتوماسیون‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته در دنیا، مورد توجه تولیدکنندگان ساختمان قرار گیرد.

همچنین در این خصوص سومین کنفراس ملی مصالح و سازه‌های نوین در روزهای چهارم و پنجم اسفند به مدت دو روز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی و بسیاری از کارشناسان این حوزه در سمنان برگزار می‌شود.

در این کلاف می‌خواهیم به فعالان حوزه تولید مصالح به‌علاوه ساختمان‌سازان توصیه کنیم با توجه به اینکه در دنیا و همچنین ایران دیگر صرفا ساخت‌وساز ساختمان مد نظر نیست و این روزها ساخت بر اساس بالاترین کارایی به‌منظور ارتقای کیفیت ساخت، افزایش عمر مفید ساختمان، سبک‌سازی و افزایش مقاومت هم مورد توجه خریداران قرار دارد؛ روی تولید انواع مصالح پیشرفته و اتوماسیون‌های ساختمان سرمایه‌گذاری کنند. تولید این‌گونه مصالح علاوه بر اینکه یک سرمایه‌گذاری مناسب و معقول به نظر می‌آید می‌تواند به ضرورت افزایش تولید صنعتی ساختمان در مجموعه ساخت‌وساز‌های ایران هم کمک شایانی کند.

برای مطالعه مطالب اخبار راهنمای سرمایه گذاران به سایت روزنامه فرصت امروز مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.