برند خودروساز Vauxhall یک کمپین حساس به درجه حرارت در فضای بیرون را راهاندازی کرده است که براساس دادههای اطلاعاتی دریافتی برای تبلیغ خودروی مدل کورسا یک نوع پویایی خلاقانه را تجربه میکند. این کمپین دیجیتال در فضای بیرون که روی 500 بیلبورد به طور زنده اکران میشود با استفاده از دادههای اطلاعاتی درباره وضعیت آبوهوا ویژگی گرمکن خودروی مدل جدید کورسا را تبلیغ خواهد کرد. وقتی درجه حرارت به زیر پنج درجه سانتیگراد میرسد، پوسترهای زنده در قالب کمپین A-Z کورسا، به شکلی پویا برای نمایش شیشه جلوی اتومبیل، صندلیها و فرمان گرمکن کورسا تغییر میکند.
به گفته کریس هاوکن، مدیر بازاریابی Vauxhall، برای نخستینبار جنرال موتورز یک کمپین پویا را در فضای بیرونی اجرا کرده است. دادههای واقعی درباره درجه حرارت محیط، امکان نمایش زنده بعضی از بهترین ویژگیهای کورسا را طوری به وجود میآورد که مصرفکنندگان را در راستای شناسایی بهتر برند با توجه به خلاقیت خاص آن یاری خواهد رساند. این آگهیهای تبلیغاتی در مراکز خرید، سینماها، کنار جادهها و تشکیلات زیرزمینی لندن، منچستر، بیرمنگام و گلاسکو نشان داده میشوند.
برای مطالعه مطالب اخبار مدرسه کسب و کار به سایت روزنامه فرصت امروز مراجعه نمایید.