البته خودرو به سمت گاراژ مخصوص آئودی رهسپار است و درها به روی هزاران مکانیک دیوانه با شدت بسته میشود. به گزارشام بیای نیوز، فیلمبرداری این آگهی تبلیغاتی در لس آنجلس چهار روز طول کشید. صحنههای جمعیت که احساسی شبیه به « World War Z» را برای ما تداعی میکنند، بهشدت در آگهی ملموس هستند، اگرچه حدود دو سوم از صحنههای این آگهی تبلیغاتی در فضایی کوچک فیلمبرداری شدهاند. شاید تاثیرگذارترین صحنه، زمانی باشد که عده زیادی مکانیک برای تماشای خودروی آئودی سر خم کردهاند.
برای مطالعه مطالب بیشتر به سایت روزنامه فرصت امروز مراجعه نمایید.