ارزیابی فعالیت تبلیغاتی

آیا می دانستید با تقسیم هزینه کل تبلیغاتی بر تعداد مخاطبان، می توانید هزینه هر نفر را در هر رسانه به دست آورید و فعالیت تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید؟ با این حال باید بدانید که این کار نمی تواند به صورت دقیق موثر بودن رسانه های انتخابی را برای شما مشخص کند. مثلا اگر می خواهید یک کتابچه رایگان یا یک فیلم ویدئویی را که حاوی راهنمای استفاده کننده است ارائه دهید، نیاز به رسانه ای دارید که مشتری شما بتواند محتوای این فیلم ویدئو را ببیند و فرصت کافی برای یادداشت شماره تلفن یا نشانی شما داشته باشد.

همچنین اگر محصول شما نیاز به نمایش در مدت زمانی کوتاه دارد یا اینکه فقط برای مدت زمان خاصی دارای اعتبار است و در همان زمان کوتاه باید به تعداد بیشتری مشتری ارائه شود، می توانید از رسانه هایی مثل روزنامه های محلی هم برای تبلیغ استفاده کنید.

برای مطالعه مطالب بیشتر به سایت روزنامه فرصت امروز مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.