کاربران اروپایی فیسبوک میتوانند با مراجعه به یک نرمافزار توسعهیافته توسط آژانس رسانههای اجتماعی «We Are Social » - با ثبت آدرس خود، بذرهای گوجه فرنگی Heinz را بهطور مستقیم از صندوق پستی منزلشان دریافت کنند. با توجه به قوانین مسابقه، آنها باید دانهها را پرورش دهند. این افراد باید تا زمان ظاهر شدن گوجه فرنگیها از آنها مراقبت کرده و در نهایت عکسی از همان گوجه فرنگیها را در صفحه نرمافزار فوق آپلود کنند.
به گزارش امبیای نیوز، این کمپین پاسخ مثبتی از مصرفکنندگان در سنین مختلف دریافت کرده است. با توجه به موفقیت قبلی این کمپین در انگلستان، مورد اخیر نیز در ابعادی گسترده در پلتفرمهای متعدد، رسانههای دیجیتال، تلویزیون و در قالب فعالیتهای درونفروشگاهی حتما پرطرفدار خواهد بود.
برای مطالعه مطالب بیشتر به سایت روزنامه فرصت امروز مراجعه نمایید.