کاشت گل محمدی

کشت برخی گیاهان دارویی در مناطق عمده این محصولات توسط ارگان‌های ذی‌ربط همواره حمایت می‌شود؛ کلاف دوم امروز هم در خصوص یکی از محصولات کشاورزی است. در واقع به تازگی خبری منتشر شده که معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری کاشان در این خبر گفته است: دولت از سرمایه‌گذاری در توسعه کشت گل محمدی و گیاهان دارویی این شهرستان با سیاست تغییر الگوی کشت حمایت می‌کند.

محسن فخری اظهار داشت: سیاست‌گذاری در حوزه کشاورزی با توجه به تنگناها به‌خصوص بحران آب و همچنین در نظر گرفتن ارزش افزوده محصولات و برند شهرستان است. دولت از شرکت‌هایی که در خصوص تولید نهال، بذر و مواد تکثیر استاندارد به‌صورت تخصصی در این حوزه کار کنند و ارقام اصلاح شده متناسب با شرایط شهرستان و منطقه تولید کنند حمایت می‌کند. فخری تصریح کرد: ایجاد مزارع کشت و صنعت مکانیزه گیاهان دارویی به‌عنوان مراکز ترویج علمی و فنی محصولات کشاورزی از جمله رویکردهای ستاد توسعه گل، گلاب، اسانس و گیاهان دارویی این شهرستان است.



ما هم در این کلاف با توجه به حمایت‌های ضمنی که مسئولان این شهرستان در اختیار سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان قرار می‌دهند و با توجه به وجود مرکز پژوهشکده اسانس، مرکز تحقیقات بیابان‌زدایی و گیاهان دارویی جهاد کشاورزی و واحد تحقیقات صنایع که می‌توانند چراغ راه برای ارتقای کیفی محصولات کشاورزی باشند، پیشنهاد می‌دهیم وارد عرصه کشت و فرآوری این گل‌ها و گیاهان دارویی شوید.

برای مطالعه ادامه مطالب به سایت روزنامه فرصت امروز مراجعه نمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 08:09 http://niloofar787.mihanblog.com/

سلام سلام خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم موفق باشین
91856

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.